Аналіз ринку: як зробити дослідження для свого бізнесу

Аналіз ринку — важливий складник зростання власної справи. Це дозволяє зрозуміти потреби споживачів, аналізувати конкурентів і адаптовувати стратегії, які вдосконалюватимуть бізнес як якісно, так і кількісно. За допомогою аналітичних інструментів, як-от сайт: https://youcontrol.market/, можна робити дослідження ринку України краще, шукати нових клієнтів і збагачувати бізнес-партнерство швидше, а також відстежувати новостворений бізнес у певній сфері.
Коли потрібно проводити детальний аналіз ринку
Аналіз ринку треба проводити на кількох етапах розвитку бізнесу.
- Планування і старт власної справи. Оцініть попит, визначіть цільову авдиторію і її потреби, проаналізуйте конкурентів.
- Запуск продукту. Шукайте фокус-групи, щоб тестувати продукт; збирайте відгуки і коригуйте пропозиції.
- Ріст і розширення бізнесу. Аналізуйте зміни у потребах споживачів, слідкуйте за даними поточної цільової авдиторії і шукайте нові шляхи її збагачення.
- Моніторингу конкурентів. Відстежуйте конкурентів і ринкові зміни постійно.
- Під час зміни бізнес-стратегії. Адаптовуйте стратегії на основі нових ринкових даних, шукайте нові можливості для розширення.
Робити це за допомогою аналітичних інструментів швидше і надійніше, адже автоматизація заощаджує час та інші ресурси, виключає помилку людського фактору, а також дає більше можливостей.
Дослідження ринку разом із YC.Market
YC.Market — це аналітична платформа, створена на основі відкритих даних, за допомогою якої можна здійснювати аналіз ринку України, зокрема у потрібній сфері, збагатити базу клієнтів і партнерів, а також моніторити новостворений бізнес (тобто знати більше про ваших конкурентів).
Дослідження ринку можна здійснити з-поміж 7.5 млн бізнесів. Використовуючи YC.Market, ви можете аналізувати ринок за потрібними параметрами під час запиту, наприклад, регіон, види діяльності, фінансові показники тощо. Результати вашого запиту будуть на платформі YC.Market або ви зможете завантажити спеціально сформовану таблицю із аналітичним звітом даних про бізнес-партнера або конкурента, щоб провести детальне дослідження.
До того ж, на платформі YC.Market доступна функція “Моніторинг”. Це допоможе автоматизувати пошук і відстеження нових компанійі ФОП, забезпечить найактуальнішими даними тих, хто розпочав підприємницьку діяльність.
Аналітичний інструмент YC.Market буде корисний для різних сфер діяльності, а особливо чия робота пов’язана із пошуком і відбором нових контрагентів та укладенням партнерських угод. Платформа допомагає бізнесу ухвалювати виважені рішення, які ґрунтуються на правдивій інформації про бізнес-партнера.
Дізнайся більше про свого бізнес-партнера, конкурента і ринок України загалом разом із аналітичним інструментом YC.Market.