Екскаватор

Як вибрати б/у екскаватор Hitachi і не помилитися?

Б/у екскаватор Hitachi

Купівля японської спецтехніки з категорії б/у може бути дуже привабливою для тих, хто шукає баланс між якістю і вартістю. Ось тільки досягти такого “технічного дзену” вельми важко. У сьогоднішній статті друзі, я хочу з вами поділитися рекомендаціями щодо вибору б/у екскаватора Hitachi і не помилитися.

Із цієї статті Ви дізнаєтеся:

  • що двигуни екскаваторів Hitachi здатні прослужити до 40 000 мотогодин;
  • що встановити аналог гідронасоса коштує від 200 тисяч грн., а новий оригінал – від 630 тисяч грн.;
  • що найкраще купувати техніку у дорожників, а до представників гірничодобувної промисловості слід ставитися з обережністю, і багато іншого.

Чи варто купувати б/в екскаватор Hitachi з напрацюванням 10 000 мотогодин?

Hitachi – японський бренд, який давно зарекомендував себе на ринку. Тому так, якщо вибирати екскаватор з великим напрацюванням, я б розглянув стару машину саме цього виробника. Це проста і надійна техніка.

Зазначу також, що в екскаваторів Hitachi дуже надійні двигуни. Якщо попередній власник стежив за технікою, вчасно проводив техогляд, вона прослужить до 40 000 мотогодин.

Але майте на увазі, що в японських машинах два типи паливної системи: Common Rail і механічна. Рекомендую купувати б/в екскаватор саме з механічною паливною системою, тому що Common Rail вельми вередлива до якості українського палива. Як наслідок, у техніки з такою паливною системою швидко виходять з ладу форсунки, насоси. Це великі проблеми, які дуже важко виявити і складно діагностувати. На простих серіях такого немає. Common Rail не підлягає ремонту – тільки заміні.

Придивіться до екскаваторів Hitachi серії 1G, 3G, 5G. Це машини, в яких паливна система механічна.
Завдяки своїй надійності техніка бренду Hitachi користується популярністю в б/в сегменті.

На що звернути увагу? Топ нюансів і способи їх визначення

Топ-3 поломок екскаваторів:

  • паливна система: проблеми визначаються навіть візуально, під час запуску спецтехніка починає диміти;
  • знос ходової частини, також можна подивитися знос ковзанок, ланцюгів, гусениць;
  • гідравлічна система: техніка просто не тягне, не виконує свої безпосередні функції.

Додатково зверніть увагу на зчленовані вузли (вони теж можуть “полетіти”). Не зайвим буде перевірити агрегати на предмет протікання і наявність тріщин на металоконструкціях.

А щоб уникнути прихованих проблем, найкраще рішення – підключити спеціальне обладнання і випробувати техніку. Можливо, у попереднього господаря вже були якісь поломки, які призвели до виходу з ладу тих чи інших вузлів, але таких “задирок” візуально ми не визначимо під час купівлі.

Наприклад, якщо пізніше виявляться проблеми з гідравлічною системою, то машина просто перестане працювати, оскільки гідравліка відповідає за основні функції екскаватора. При цьому ремонт гідравліки – дуже дорогий, може обчислюватися сотні тисяч гривень. До речі, найбільш трудомістка деталь при великому напрацюванні – це гідравлічний розподільник.

Також за допомогою комп’ютера можна перевірити наявність мастил, рівнів течі, виконати заміри люфтів, зносу гусениць, зносу котків. Коли наша компанія виконує ці роботи, ми заносимо результати в технологічну карту і надаємо її замовнику. Після цього він приймає рішення, купувати чи ні.

Вартість ТО і ремонту техніки Hitachi. Доступність запчастин

  • Заміна втулок і пальців обійдеться новому власнику б/в техніки в районі
    251 тисяч грн.
  • Ремонт двигуна – до 420 тисяч грн.
  • Новий гідравлічний насос: від 209 тисяч грн. – аналог і від 628 тисяч грн. – оригінал.
  • Заміна гідроциліндрів: від 62 тисяч – аналог і від 209 тисяч грн. – оригінал.
  • Заміна ходової – 130-160 тисяч грн. мінімум.

У техніки з напрацюванням 10 000 мотогодин і вище вже немає ризику втратити гарантію через використання неоригінальних запчастин, тому абсолютна більшість власників оптимізують витрати і терміни ремонту, використовуючи аналогові запчастини. Такі реалії, тим паче що і на запчастини, і на ремонт надається гарантія.

Які запитання поставити попередньому власнику техніки?

Щоб упевнитися у відповідальному ставленні власника до техніки, слід уточнити, де машину обслуговували, на якій сервісній станції. По кожному клієнту ведеться реєстр того, що робилося з технікою за останні п’ять років. Зв’яжіться з обслуговуючою компанією і запросіть інформацію, в якому стані перебуває машина.

Якщо ж власник обслуговував її самостійно, попросіть бортовий журнал.

На жаль, трапляються клієнти, які взагалі не роблять ТО, і результат найчастіше сумний – машина може встати, не відпрацювавши і 5 000 мотогодин.

Не зайвим буде дізнатися, який період часу експлуатувалася техніка і де. Найкраще купувати її у дорожників, будівельників. З обережністю – у представників гірничодобувної промисловості.
Якщо ж ви сумніваєтеся у своїх знаннях і компетенціях – довірте діагностику професіоналам.

Висновок

Купівля вживаної японської спецтехніки, зокрема екскаваторів Hitachi, може бути вигідним вибором для тих, хто шукає оптимальний баланс між якістю та вартістю.  У статті я надава рекомендації щодо вибору б/у екскаватора Hitachi, де розглядаються ключові аспекти, такі як технічний стан машини, тип паливної системи, надійність двигунів тощо. Зазначається, що екскаватори Hitachi, які зазнали певного зносу, все ж можуть працювати ефективно, особливо якщо попередній власник дбав про їхню технічну обслуговування.

Однак слід звернути увагу на потенційні проблеми, такі як стан паливної системи та гідравлічної системи. Для максимальної безпеки та впевненості при купівлі б/у екскаваторів рекомендується провести детальну діагностику техніки перед покупкою, а також консультуватися з фахівцями.

Василь

Відомий експерт з спецтехніки для будівельних та дорожніх робіт. Пишу корисні статті для блогів та інформаційних сайтів.

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button