В сучасних умовах транспортні засоби формату пікап активно використовуються Збройними силами України. Потреба в них є постійна та нагальна. Відповідно кількість запитів на постачання таких автомобілів росте майже щотижня.
Для ЗСУ важливо в першу чергу отримати якісні пікапи, за допомогою яких буде легше виконувати різного роду завдання. Вартість таких автомобілів достатньо висока. Державні установи мають організовувати відкриті торги навіть при закупівлі 1 авто. Проте в більшості випадків це заявки на 2-3 пікапи.
Сьогодні більшість компаній намагаються надавати ЗСУ різного роду скидки, та не всі знають, що завдяки закупівлям через Prozorro вони можуть офіційно покращити фінансовий стан власної компанії. Потрібно лише подати власну заявку на такі торги.
Відмінності тендерів на пікапи від інших торгів
Створюючи тендери на пікапи представники державних установ намагаються закрити нагальні потреби підприємств в отриманні таких транспортних засобів. Їх використовують в різних цілях. Тому можуть контрактуватись різноманітні марки та бренди таких автомобілів.
Головними відмінностями тендерів на пікапи можна вважати:
- невелику кількість товарів на торгах (може бути навіть 1 шт);
- висока вартість закупівель (навіть одне авто коштує більше мільйона гривень);
- регулярна публікація подібних тендерів від різних структур.
Враховуючи дані пункти, претендентам доволі вигідно приймати участь в тендерах на Prozorro для поставки пікапів. Фактично накладаючи невелику маржу можна закривати доволі значні контракти та отримувати швидкі гроші. Наявність регулярного попиту дозволить мати стабільну роботу та працювати на благо українського народу. Для свідомого бізнесу це можливість не тільки підтримки країни, а і забезпечення функціонування компанії в майбутньому.
Як новачкам знайти тендери на пікапи
Представникам компаній, які зовсім недавно пройшов реєстрацію на Prozorro важко одразу знайти необхідний тендер. Хоча навігація на платформі доволі проста і зрозуміла. Кожна компанія переходячи у власний кабінет може одразу побачити опцію пошуку. В неї можна вносити будь-які критерії для пошуку необхідних торгів.
Найбільш ефективно буде внести класифікатор. Окрім цього можна використовувати різного роду фільтри (вартість тендеру, місцезнаходження організації тощо).
Перед подачею своєї пропозиції варто наперед вивчити умови проведення тендеру. Наприклад, в деяких випадках може бути стислий строк доставки авто, або запчастини до пікапу мають бути визначеного типу). Тому варто реально оцінювати власні можливості та подаватись виключно враховуючи поточну ситуацію в компанії.
Переможцем тендеру стане підприємство, яке подасть найнижчу вартість виконання робіт та поставку пікапу. Тому чим нижча подана ціна, тим вище шанси на успіх. Але варто враховувати, що компанія не має працювати безкоштовно, тому нижче порогу беззбитковості подавати заявки не треба.
За допомогою платформи Prozorro кожен з учасників може відслідковувати результати та дізнатись поточну ситуацію з торгами. Наприклад, якщо кращий учасник не зміг отримати контракт, то організатору пропонують наступну компанію. Тому програш тендеру на початковому етапі не означає, що його буде виконувати компанія, яка змогла дати найнижчу ціну.
Висновки
Платформа Prozorro вважається чудовим та чесним ресурсом для проведення відкритих державних закупівель. Завдяки їй можна пересвідчитись в чесності результатів торгів та зрозуміти перші помилки, які надалі компанія може виправити та заробляти на державних замовленнях.